FAQ's


1. Welke betaalmethoden accepteert u?
We accepteren alle gangbare creditcards, PayPal, Apple Pay, Ideal, en Bancontant.

2. Kan ik mijn bestelling annuleren of mijn adres wijzigen? We begrijpen dat je soms van gedachten kunt veranderen over een item. 
Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u contact met ons opnemen
Als u uw verzendadres moet wijzigen, neem dan onmiddellijk contact met ons 
op en we zullen ons best doen om het bij te werken tijdens ons 
order afhandeling proces. Als het artikel is verzonden, kunnen we het 
verzendadres niet wijzigen.

3. Ik heb meerdere items besteld, waarom heb ik er slechts één ontvangen? Om logistieke redenen worden items in dezelfde volgorde soms in afzonderlijke 
pakketten verzonden, zodat ze sneller bij u terecht komen. Mogelijk ontvangt 
u een item voor het volgende. Dus raak niet in paniek als u niet al uw items 
tegelijk ontvangt ... ze zijn onderweg!

4. Waar is mijn bestelling / Hoe kan ik mijn bestelling volgen? U ontvangt een e-mail wanneer de bestelling wordt verwerkt en naar u wordt 
verzonden met de juiste trackinginformatie. 
Met dit trackingnummer kunt u uw bestelling hier volgen. 

Als u deze e-mails niet ontvangt, neemt u contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we het kunnen

5. Hoe werkt de geld-terug-garantie? 

U heeft het recht Snurkk binnen 14 werkdagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, te retourneren conform de wet "kopen op afstand". U dient www.snurkk.nl voorafgaand aan de retourzending op de hoogte te stellen. De producten, welke ongebruikt en onbeschadigd zijn, dienen (indien van toepassing) in originele verpakking te worden. Na ontvangst controleert Snurkk de staat van het product en zal de retourbetaling overmaken binnen 14 dagen nadat www.snurkk.nl de goederen retour heeft ontvangen.

Indien u de volledige bestelling retourneert, zal het totale aankoopbedrag inclusief de eventuele kosten van toezending naar u worden overgemaakt binnen 14 dagen nadat Snurkk uw retourzending heeft ontvangen. Dit betekent dat u zelf de kosten van het terugsturen voor uw rekening neemt. Meld een retour aan via onze klantenservice, via email info@snurkk.nl

6. Hoe lang duurt verzending gewoonlijk? De geschatte levertijd is ongeveer 14 dagen. Dit omdat wij rechtstreeks vanuit de fabriek leveren om opslag en verzendkosten te besparen en zo u de beste prijs te kunnen aanbieden. U wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling is bevestigd en verzonden met trackinginformatie.

7. Waar verzend je naar? We verzenden in eigen land naar Nederland en België en internationaal naar alle 195 landen. Voor een betere bezorgservice raden wij u aan uw telefoonnummer op te nemen in uw bestelgegevens, omdat we u mogelijk moeten bellen als we problemen hebben met het bezorgen van uw pakket. Wees gerust, verzending is gratis en verzekerd voor zowel binnenlandse als internationale bestellingen.

8. Wat is de geschatte levensduur van een Snurkk Anti-Snoring Device? Dankzij zorgvuldig onderzoek en engineering kan ons Anti-Snurk apparaat gemiddeld 12-18 maanden meegaan zonder enige vorm van degradatie of verlies van functionaliteit.